Iarga: Een boek over buitenaardse wezens 'Iarganen' en twee foto's.
Bert ( A W RvB )
2006-02-26 18:26:10 UTC
Iarga: Een boek over buitenaardse wezens 'Iarganen' en twee foto's.

http://home.wanadoo.nl/a.w.r.v.b/

http://home.wanadoo.nl/a.w.r.v.b/ufos/iarga/iarga.html

Als de foto van de 'Cumberland Spaceman' wordt bewerkt door de kleur te
veranderen enzovoort dan wordt er op het hoofd een embleem zichtbaar met
daarop dezelfde tekens als op de schouderriemen van die boekomslag!

http://home.wanadoo.nl/a.w.r.v.b/ufos/iarga/iarga.html

Hier staan wat plaatjes en foto's die met elkaar vergeleken kunnen worden.

Er wordt nog onderzoek naar gedaan, dus is de mogelijkheid dat die
pagina nog wordt vernieuwd. En er komen nog meer links.

Voor de mensen in nl.wetenschap!

Deze posting had ik eerst alleen gepost in nl.paranormaal en wat
paranormale en ufo groepen in het engels en bij HBCCUFO.

Maar nu er duidelijk emblemen zichtbaar worden door het bewerken van
die foto plaats ik het ook in nl.wetenschap.

Misschien zijn er mensen met ervaring op het bewerken van foto's die er
meer mee kunnen en willen.

Wat voor embleem er zichtbaar wordt en wat erop staat hou ik voorlopig
voor mezelf. En ik dacht al bijna klaar te zijn met het onderzoek van
die foto.

Bert RvB.
Peter Alaca
2006-02-26 18:52:31 UTC
Bert ( A W RvB ) wrote: news:dtsrrt$12fb$***@textnews.wanadoo.nl

Bert, hou nou toch eens een keertje op.
Dit is geen wetenschap.
p.a.
Verger
2006-02-28 12:50:59 UTC
Post by Peter Alaca
Bert, hou nou toch eens een keertje op.
Dit is geen wetenschap.
Als dat niet zo is waarom heeft de wetenschap dan altijd zo'n grote
mond over andere denkbeelden. Dan moet die wetenschap ook niet zich
aanmatigen een mening te hebben he>?
Wel consequent zijn.

En anders, haal die sceptische trollen even uit onze nieuwsgroep he?

Wel eerlijk blijven.
--
Verger

"What are we in time going by"-- Mountain ( For Yasgur's Farm)
Nico Bartels
2006-02-28 13:09:35 UTC
Post by Verger
Als dat niet zo is waarom heeft de wetenschap dan altijd zo'n grote
mond over andere denkbeelden. Dan moet die wetenschap ook niet zich
aanmatigen een mening te hebben he>?
Andere meningen: prima. Maar je moet ze wel kunnen staven met
verifieerbare feiten. Anders is het geen wetenschap..
--
|\ |

Panic now and avoid the rush!
Verger
2006-03-01 12:11:25 UTC
On Tue, 28 Feb 2006 14:09:35 +0100, Nico Bartels
Post by Nico Bartels
Post by Verger
[...]
Wetenschap is een beschrijving van de werkelijkheid. Niet de
werkelijkheid zelf.

isomo
2006-03-01 19:48:14 UTC
Post by Nico Bartels
Post by Verger
[...]
Waw, wat knap zeg, die oneliner.
Zelf gevonden ?

P.
Peter Alaca
2006-02-28 13:07:38 UTC
Post by Verger
Post by Peter Alaca
[...]
Aan de kwaliteit van je reactie te zien is
"onze" nieuwsgroep nl.paranormaal
p.a.
Dennis VG / WarlocK
2006-02-28 21:32:26 UTC
Post by Verger
Post by Peter Alaca
[...]
Wacht effe... Het is wel Bert die het nodig acht om te crossposten, geef
hem mar onder zijn voeten :p
Post by Verger
Wel eerlijk blijven.
--
It could be an hour. It could be a day.
We wont survive the time. We die anyway.
http://users.pandora.be/dvg/Mohammed.jpg
Nico Bartels
2006-02-26 19:04:03 UTC
On Sun, 26 Feb 2006 19:26:10 +0100, "Bert ( A W RvB )"
Post by Bert ( A W RvB )
Deze posting had ik eerst alleen gepost in nl.paranormaal en wat
paranormale en ufo groepen in het engels en bij HBCCUFO.
Prima groepen hiervoor..
Post by Bert ( A W RvB )
Maar nu er duidelijk emblemen zichtbaar worden door het bewerken van
die foto plaats ik het ook in nl.wetenschap.
Daar zie ik de link niet zo van..
Post by Bert ( A W RvB )
Misschien zijn er mensen met ervaring op het bewerken van foto's die er
meer mee kunnen en willen.
Was nl.foto dan niet zinniger geweest dan nl.wetenschap ?
--
|\ |

Panic now and avoid the rush!
Marko Nieuwenhuizen
...dan zou dat niet de eerste keer zijn.
Bert ( A W RvB )
2006-02-27 16:57:43 UTC
Post by Marko Nieuwenhuizen
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Jij als wetenschapper Marko Nieuwenhuizen zou beter eerst wat dieper
moeten graven voordat je met zulke uitspraken aan komt zetten.

Die webpagina over Iarga is een voorlopige versie en ik ben vergeten om
dit erbij te plaatsen http://www.ufoevidence.org/cases/casereport.asp?id=385

En als je het in je broek doet van angst Marko Nieuwenhuizen dan hierbij
een tip:"Closetpapier vind je in de wc en je kan je altijd nog douchen."

Bert RvB.
Peter Alaca
Als je het in de wc vindt is het al gebruikt.
Ötkan Amahl
2006-02-26 21:50:58 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Nee, dat kan inderdaad geen toeval meer zijn.... :-)
Post by Bert ( A W RvB )
http://home.wanadoo.nl/a.w.r.v.b/ufos/iarga/iarga.html
Hier staan wat plaatjes en foto's die met elkaar vergeleken kunnen worden.
Slechte photoshoppers brengen de beste foto's voort van onverklaarbare
verschijnselen en levensvormen, dat is ook geen toeval.
Post by Bert ( A W RvB )
Er wordt nog onderzoek naar gedaan, dus is de mogelijkheid dat die
pagina nog wordt vernieuwd. En er komen nog meer links.
Ötkan gaat elke minuut even kijken of er al nieuws is over deze geweldig
interssante buitenaardse wezens.
Denk jij dat ze ons kunnen helpen bij het oplossen van onze shit, Bert?
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Nou, ik ken mensen die gezichtjes zien in rotsen en die zien soms dingen
waar ze bang van worden, zo eng gewoon.
Maar elk vaag verhaal heeft vage afbeeldingen nodig, dus ik zou ze
lekker zo laten!
Post by Bert ( A W RvB )
Wat voor embleem er zichtbaar wordt en wat erop staat hou ik voorlopig
voor mezelf. En ik dacht al bijna klaar te zijn met het onderzoek van
die foto.
Je moet 'm op 350x125 laten afdrukken Bert, dan weet je niet wat je
ziet!

Immers,
Ötkan Amahl.
Bert RvB.
Guru Buru
2006-02-27 18:53:37 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Hee, er staat er nog eentje naast het meisje.

http://freefilehosting.net/bin/?id=q9HwmqzQ

Uiteraard even een middelmatige photoshop bewerking van mij
maar volgens mij is het gewoon iemand met een sjaal om zijn blonde
hoofd.( of iets dergelijks)
Het lijkt mij heel goed mogelijk dat de fotograaf het betreffende
persoon niet heeft opgemerkt.

GB
Dennis VG / WarlocK
2006-02-27 22:50:37 UTC
Post by Guru Buru
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Bewijs maar eens dat het een bewerking is :p
Post by Guru Buru
maar volgens mij is het gewoon iemand met een sjaal om zijn blonde
hoofd.( of iets dergelijks)
Het lijkt mij heel goed mogelijk dat de fotograaf het betreffende
persoon niet heeft opgemerkt.
Niet noodzakelijk...
Morgen maak ik een foto, zorg dat er iemand/iets op de achtergrond sta, en
zeg dat de persoon/iet niet aanwezig was als ik de foto trok :)
Niemand kan ontkennen dat de foto vervalst is. (Want dat is hij ook niet,
enkel het verhaal is vervalst :p )

Ik heb een rijke fantasie, maar ik kan met de beste wil van de wereld geen
gezicht zien in de helm.
"Hierboven staan wat afbeeldingen van hoofden om deze met elkaar te kunnen
vergelijken. Let op de ogen, neus en mond" ... tjah ik zie enkel ogen neus
en een mond ^p de tekening... ik zie echt geen vergelijking. Op die
manier plak ik elk willekeurig hoofd/kop in de helm.
Post by Guru Buru
GB
Guru Buru
2006-02-28 00:18:01 UTC
Post by Dennis VG / WarlocK
[...]
Het is overigens merkwaardig dat het lichaam met de rug naar de camera
staat gekeerd.

GB
Dennis VG / WarlocK
2006-02-28 01:43:23 UTC
Post by Guru Buru
Post by Dennis VG / WarlocK
[...]
Aliens hebben misschien ogen op hun achterhoofd ;)
Post by Guru Buru
GB
Femme Verbeek
2006-02-28 16:02:13 UTC
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Guru Buru
Post by Dennis VG / WarlocK
[...]
Ik mis alleen de antennes op het hoofd. Bovendien is deze alien niet
groen. 8-)

-- Femme
Peter Alaca
2006-02-28 17:11:31 UTC
Post by Femme Verbeek
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Guru Buru
[...]
Dat is de truc van Bert. Je moet de foto bewerken
tot hij (of jij) groen zien.
p.a.
Dennis VG / WarlocK
2006-02-28 21:29:05 UTC
Post by Femme Verbeek
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Guru Buru
Post by Dennis VG / WarlocK
[...]
Dia antennes zitten onder de helm natuurlijk.
Antennes onder de helm, microfoon (volgens Bert) buiten de helm... en ik
verwachtte een intelligente beschaving :)
Post by Femme Verbeek
-- Femme
Femme Verbeek
2006-02-28 00:25:57 UTC
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Guru Buru
[...]
Nee uiteraard zul je geen gezicht zien in de helm. Kijk maar eens naar
de stand van de arm en probeer je eigen arm eens zo te draaien. Kijk nou
nog eens en dan zie je dat je tegen de rug van de zogenaamde spaceman
aankijkt en dat deze zich naar achteren verwijdert. Gewoon simpel
gevalletje van iemand die door het beeld loopt. Dat is zo normaal dat je
het niet opmerkt. Zeker niet als je door de zoeker van een camera kijkt.
Als er daarentegen ineens iemand in een spacesuit voor je staat reken
maar dat het je dan wel opvalt.
Kijk maar eens naar de originele niet opgerekte foto.
http://www.ufologie.net/htm/solwayfirth64.htm
Is dat niet een neus die naar rechts wijst?

-- Femme
Dennis VG / WarlocK
2006-02-28 01:48:43 UTC
Post by Femme Verbeek
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Guru Buru
[...]
Zo had ik het nog niet bekeken :)
Post by Femme Verbeek
-- Femme
Bert ( A W RvB )
2006-03-01 00:47:03 UTC
Post by Femme Verbeek
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Guru Buru
[...]
De onderarm rechts op de foto is evenwijdig aan de voorkant van het
lichaam.

De borst op de lijn van de punten (401,105)-(399,136) is evenwijdig aan
de lijn van de punten (438,143)-(394,134) op de onderarm ten opzichte
van de Zon. De vlakken waar die lijnen zich op bevinden zijn evenwijdig
aan elkaar. Het punt(335,112) en omgeving heeft dezelfde hoek ten
opzichte van de Zon. Het persoon in de pak heeft de hand in de zij.
Post by Femme Verbeek
Kijk nou
nog eens en dan zie je dat je tegen de rug van de zogenaamde spaceman
aankijkt en dat deze zich naar achteren verwijdert.
Het is de voorkant van het pak wat te zien is.
Post by Femme Verbeek
[...]
Ben je soms achter over de kennis van militaire technologie op het
gebied van het zich onzichtbaar maken?

Het USA-leger heeft ook al pakken die ook voor het oog onzichtbaar
zijn. Het lijkt net of er niets is.

In Woomera in Australie zijn wezens met dezelfde pakken gezien op een
raketlaceerbases op bewakingscamera's en die waren niet met het blote
oog te zien.
Post by Femme Verbeek
Kijk maar eens naar de originele niet opgerekte foto.
http://www.ufologie.net/htm/solwayfirth64.htm
Is dat niet een neus die naar rechts wijst?
Waar komt de het Zonlicht vandaan?

Bert RvB.
-- Femme
Dennis VG / WarlocK
2006-03-01 01:46:46 UTC
On Wed, 01 Mar 2006 01:47:03 +0100, Bert ( A W RvB ) wrote:

(...)
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Femme Verbeek
[...]
En die worden zichtbaar op foto als een wit pak?
Toch niet op de foto's die ik al gezien heb.
(In zoverre dat die technologie geen hoax is natuurlijk)
Bert ( A W RvB )
2006-03-05 00:17:22 UTC
Post by Femme Verbeek
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Guru Buru
[...]
Gebruik irfanview eens en dan afbeelding - negatief met deze foto:

Bert RvB.
-- Femme
Dennis VG / WarlocK
2006-03-05 10:51:17 UTC
On Sun, 05 Mar 2006 01:17:22 +0100, Bert ( A W RvB ) wrote:

(...)
Post by Bert ( A W RvB )
http://wearenotalone.net/cumberlandbig.jpg
zoals Femme Verbeek schreef:
"...... http://www.ufologie.net/htm/solwayfirth64.htm ...."
Bekijk die ook eens in negatief met Infranview.
Waarom wil je steeds een bewerkte foto gebruiken om iets te zien ? Dat zou
ik wel eens willen weten.
Post by Bert ( A W RvB )
Bert RvB.
Peter Alaca
2006-03-05 14:52:16 UTC
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Als je het alleen kan zien door bewerking,
betekent dat waarschijnlijk dat de informatie
erin is gestopt. Dat is niet moeilijk.
Uit ondervinding weet ik dat het bij gescande
foto's zelfs mogelijk is om de met balpen op
de achterkant geschreven tekst zichtbaar te
maken. In spiegelbeeld uiteraard.
p.a.
Dennis VG / WarlocK
2006-03-05 21:00:45 UTC
Post by Peter Alaca
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Inderdaad :)
En dan nog bewijst die foto helemaal niets.
Morgen maak ik gelijkaardige foto, zelfs met een duidelijk gezicht en ga
achteraf vertellen dat er niemand te zien was op het moment dat ik de foto
nam :)

Moest er op het negatief van die foto ook niets te zien zijn, dan pas zou
het mysterieus zijn, nu is het gewoon een foto van een man/pop/ballon/enz..

Met een beetje fantasie is er zelfs een UFO te zien in de wolken :)
Bert ( A W RvB )
2006-03-06 20:57:46 UTC
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Peter Alaca
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Ik heb in de loop van de tijd heel wat heel oude zwart wit negatieven
gecand. Sommige van die negatieven waren niet goed genoeg om er vroeger
foto's van te maken, maar met behulp van programmaatjes die meegeleverd
waren bij die scanner waren veel van die 'mislukte' negatieven nog zo
duidelijk te maken dat te zien was wat er was gefotografeerd. Door die
afbeeldingen negatief te maken werden er normale foto's zichtbaar.

Verder heb ik veel dia's van vliegense schotels van voor het
computertijdperk gescand. Hierbij werden na onderzoek details zichtbaar
die zeker in die tijd niet te vervalsen waren. Ik vraag me af of
wetenschappers in die tijd wisten dat sommige van zulke verschijnselen
optreden. Om het dan nog maar niet te hebben over andere zaken die
zichtbaar werden en nu nauwelijks nog te vervalsen zijn.

Ik heb dus ervaring genoeg.

Jij Dennis VG / WarlocK bent niets anders dan een smerige trol die het
in zijn broek doet van angst.

Bert RvB.
Dennis VG / WarlocK
2006-03-06 22:12:07 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Peter Alaca
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Het is misschien schokkend voor je... maar men kon toen ook al vervalsen
zonder computers.
Ik zeg zelfs dat die foto niet eens hoeft vervalst te worden. IEDEREEN met
alleen een fototoestel kan dergelijke foto's maken. Je zoekt het gewoon te
ver en maakt het zelf weer veel ingewikkelder dan het is.
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
De vraag was dus waarom je steeds teruggrijpt naar de reeds bewerkte foto
en niet naar de originele.
Post by Bert ( A W RvB )
Ik heb dus ervaring genoeg.
Jij Dennis VG / WarlocK bent niets anders dan een smerige trol die het
in zijn broek doet van angst.
ROTFL :)

Juist ja... weer te moeilijke vragen voor je hersentjes en hup.... ik ben
een trol.
Post by Bert ( A W RvB )
Bert RvB.
Bert ( A W RvB )
2006-03-06 22:45:45 UTC
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Peter Alaca
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Een trol! Dat is eigenlijk te netjes uitgedrukt!

Ik lees die zooi van jou nauwelijks!

Wie denk je dat ik geloof jou Dennis VG / WarlocK

of deze onderstaande drie mensen?

W. Stevens; de auteur van het boek Buitenaardse beschaving
en
James Templeton; de maker van de Cumberland Spaceman foto
en
Jeff Greenhaw; politie chef in Falkville, Alabama, USA maker van de foto
met de naam the Alabama Tinfoli Alien.

Laat dit bovenstaande maar eens flink tot je doordringen!

Ik geef alleen weerwoord om mensen die meelezen te laten zien dat ik
jouw (smerige VB) getrol niet mot.

Bert RvB.
MK
2006-03-06 22:50:09 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
Ik geef alleen weerwoord om mensen die meelezen te laten zien dat ik
jouw (smerige VB) getrol niet mot.
Bert, waarom kom jij toch altijd aandraven met het VB?

Dennis VG / WarlocK
2006-03-07 02:29:09 UTC
On Mon, 06 Mar 2006 23:45:45 +0100, Bert ( A W RvB ) wrote:

(...)
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Hier zal waarschijnlijk ook nooit een antwoord op komen.
Je bent gewoon een grote sukkel Bertje. Ik blijf het grappig vinden dat je
fier bent dat je leraar wou worden, maar toch te dom bent om antwoorden te
geven :)
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Tjah, het is wel duidelijk dat jij niet een normaal antwoord kan geven.
Wat zoek je op discussiegroepen als je toch steeds gelijk moet hebben?
Post by Bert ( A W RvB )
Ik lees die zooi van jou nauwelijks!
Begrijpelijk. Omdat ik logisch nadenk, en dat is iets wat jij niet kan
vatten.
Je leest mijn zooi wel, want je kan wel antwoorden dat ik een trol ben,
maar op de vragen geef je geen antwoord.... Tjah... te moeilijk voor je,
ik weet het, soms moet je zelf ook eens nadenken.
Post by Bert ( A W RvB )
Wie denk je dat ik geloof jou Dennis VG / WarlocK
of deze onderstaande drie mensen?
Wel, heb je ook een reden waarom je wel geloof hecht aan deze 3 ?
Je hecht toch ook zoveel geloof aan degenen in de bigfoot-groep, maar zelfs
hij zegt ondertussen dat je ze niet alle vijf op een rijtje hebt of onzin
uitkraamt.
Post by Bert ( A W RvB )
W. Stevens; de auteur van het boek Buitenaardse beschaving
Daar hecht je geloof aan? LOL... hij zal wel betrouwbare bronnen hebben,
is het niet? Of wat is de reden ?
Post by Bert ( A W RvB )
en
James Templeton; de maker van de Cumberland Spaceman foto
Die geloof je om welke reden?
Post by Bert ( A W RvB )
en
Jeff Greenhaw; politie chef in Falkville, Alabama, USA maker van de foto
met de naam the Alabama Tinfoli Alien.
Idem... die geloof je om welke reden?
Post by Bert ( A W RvB )
Laat dit bovenstaande maar eens flink tot je doordringen!
Ik geef alleen weerwoord om mensen die meelezen te laten zien dat ik
jouw (smerige VB) getrol niet mot.
ROTFL alweer ben je een idioot die er politiek moet bijhalen.
Waarom je dat steeds doet is iedereen onduidelijk. Wedden dat je het zelf
niet weet.
Post by Bert ( A W RvB )
Bert RvB.
--
Regel 1 : Bert heeft ALTIJD gelijk.
Regel 2 : indien hij GEEN gelijk heeft, is regel 1 van toepassing
http://users.pandora.be/dvg/Mohammed.jpg
MK
2006-03-07 17:10:33 UTC
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Het VB wil de aliens weer naar hun home-planeet sturen als ze niet
integreren. En de Yeti's. En het monster van Loch Ness (dat btw een badende
olifant blijkt te zijn). En... En... En...
Dan is Bertje zijn studie objecten kwijt. ;-)

Bert ( A W RvB )
2006-03-07 18:47:38 UTC
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Dennis VG / WarlocK
Post by Peter Alaca
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Hier heb je een link trol

http://members.chello.nl/~ehj.klaassen/schumika%2030.html

met allerlij afbeeldingen!

Zijn nou al die aardse voeruigen, op land, op zee, onder water, in de
lucht en in de ruimte nep en bestaan die niet?

Als voorbeeld Google "voertuigen".

Er zijn ook programmaatjes waarmee allerlij voertuigen zijn te
ontwerpen. Dus volgens jou Dennis VG / WarlocK bestaan al die voertuigen
nu niet op Aarde die lijken op die ontworpen voertuigen omdat jij Dennis
VG / WarlocK die voertuigen met een programmaatje kan tekenen.

Bert RvB.
Dennis VG / WarlocK
2006-03-07 19:38:49 UTC
On Tue, 07 Mar 2006 19:47:38 +0100, Bert ( A W RvB ) wrote:

(...)
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Wat ben jij een simpele ziel.
Het lukt je niet om een doodsimpele vraag als "waarom grijp je steeds terug
naar een reeds bewerkte foto" te antwoorden, en nu leg je mij ineens
woorden in de mond. Ik heb trouwens geen idee hoe je nu weer bij
voertuigen uitkomt. Ik zou bijna durven zeggen dat je rare hersenkronkels
hebt, maar ik heb mijn twijfels over de hersenen.
Post by Bert ( A W RvB )
Bert RvB.
Bert ( A W RvB )
2006-03-07 20:01:20 UTC
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Bij de sterrenkunde worden foto's ook bewerkt! Ik vermoed zelfs
allemaal. Ook allemaal nep volgens de trol Dennis VG / WarlocK.
Post by Dennis VG / WarlocK
Ik zou bijna durven zeggen dat je rare hersenkronkels
hebt, maar ik heb mijn twijfels over de hersenen.
Fascistisch geleuter.

Bert RvB.
Dennis VG / WarlocK
2006-03-07 22:44:24 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Dennis VG / WarlocK
(...)
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Je bent nog gekker dan ik dacht... Waar zeg ik dat sterrenfoto's, auto's,
vliegtuigen enz... nep zijn?
Je fantasie slaat serieus op hol... Je ziet niet alleen dingen die er niet
zijn, je leest zelfs vanalles wat er niet staat.... nieuwe medicatie
gekregen?

Nu, je grijpt dus terug naar een reeds bewerkte foto omdat men het in de
sterrenkunde ook doet ???? Wat een onzin, je hebt eigenlijk zelf geen
idee waarom je de bewerkte foto steeds kiest.
Ik beweer trouwens niet dat de foto nep is, integendeel, ik geloof zelfs
voor 100% dat hij echt is....
Zoals ik al zei... IEDEREEN kan zo een foto maken, zonder trucage.. Het is
een doodgewone foto waar niets speciaal op staat.
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Dennis VG / WarlocK
Ik zou bijna durven zeggen dat je rare hersenkronkels
hebt, maar ik heb mijn twijfels over de hersenen.
Fascistisch geleuter.
Dat is lang geleden dat je dit zei.... maar nog steeds weet ik , en jij
waarschijnlijk ook niet waarom dit fascistisch is.
Post by Bert ( A W RvB )
Bert RvB.
Peter Alaca
2006-03-07 20:04:55 UTC
En hier eentje voor jou Bert http://tinyurl.com/gvum5
Bert ( A W RvB )
2006-03-01 09:08:26 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Volgens mij staan er nog minstens twee aliens in pakken op die foto.

Bert RvB.
Dennis VG / WarlocK
2006-03-01 11:42:21 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
zeg dat het niet waar is he :)
Ik heb mijn fantasie laten werken, en zie ook nog een alien, + nog een ufo
en nog enkele lichtstralen.
Verder geef je weer geen antwoord op de vragen.
""Hierboven staan wat afbeeldingen van hoofden om deze met elkaar te kunnen
vergelijken. Let op de ogen, neus en mond" ... tjah ik zie enkel ogen neus
en een mond op de tekening... ik zie echt geen vergelijking. Op die
Bert ( A W RvB )

Bert RvB.
Dennis VG / WarlocK
2006-03-07 02:42:22 UTC
On Tue, 07 Mar 2006 01:34:04 +0100, Bert ( A W RvB ) wrote:

(...)
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Bert ( A W RvB )
Volgens mij staan er nog minstens twee aliens in pakken op die foto.
http://home.wanadoo.nl/a.w.r.v.b/ufos/iarga/iarga.html
Bert RvB.
OMFG
Is dat enkel van weed of ben je ooit in een vat LSD gevallen toen je klein
was?

"een onbekende gebogen lichtstraal"
Daarvoor moet je de foto niet gaan bewerken, dat is zo ook te zien.
Ik zal je een hint geven... wolken en de zon in haar haar. Je kent niet
veel he ... (Het doet me denken aan die mysterieuze onbekende vogel van je,
wat een ooievaar bleek te zijn.)
Google eens op "de zon" en "wolken", ik ben zeker dat er sites zijn die in
heel simpele kindertaal uitleg geven.

"gezicht van een oud vrouwtje op"
wat verder
"Hier is iemand in een spacepak te zien!"

Het is dezelfde plaats op de foto... is het nu een oud vrouwtje in een
ruimtepak, of is het toch van de drugs?

En op de linkerkant zie je de UFO in de wolken niet, of ga je vertellen
dat het schaduw is in de wolken?
dre
2006-03-07 07:55:45 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Bert ( A W RvB )
Volgens mij staan er nog minstens twee aliens in pakken op die foto.
http://home.wanadoo.nl/a.w.r.v.b/ufos/iarga/iarga.html
Bert RvB.
hij staat duidelijk met de RUG naar het
meisje,maar toch vind je dat de microfoon voor z'n
mond zit?
kun jij je elleboog zo buigen als je met je
gezicht deze kant op staat?
Ötkan Amahl
2006-03-07 10:00:51 UTC
"dre" <b> schreef
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Ja hallo Dréke, JIJ komt niet van een andere planeet hoor. Op andere
planeten kunnen ze hun elleboog wel zo buigen, want die zijn allemaal
veel verder geëvolueerd dan wij en de elleboog is daar uitgerust met een
heus opponeerbaar gewricht (zeg maar, zoals bij ons de duim).
Wel bij de les blijven hè! ;-)

U ziet,
Ötkan Amahl.
Dennis VG / WarlocK
2006-03-07 10:42:54 UTC

Post by Bert ( A W RvB )
http://home.wanadoo.nl/a.w.r.v.b/ufos/iarga/iarga.html
Bert RvB.
btw: "Volgens deze iarganen zijn deze pakken........" , hoezo "volgens
deze iarganen" ??? hebben ze er eentje geïnterviewd ofzo?
MK
2006-03-07 17:07:09 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
Post by Bert ( A W RvB )
Volgens mij staan er nog minstens twee aliens in pakken op die foto.
http://home.wanadoo.nl/a.w.r.v.b/ufos/iarga/iarga.html
Op die reverse-video foto (cumberlandnegative200603051911) lijkt dat meisje
ook wel op een alien, als je het mij vraagt.